سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شماره آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
خاکریز31 عاشوراخوی

حماسه عظیم و بیاد ماندنی نهم دی 88 ملت ایران

بی شک حوادث دردناک پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و به وجود آمدن فتنه و اقدامات ناشایست و غیر‌اخلاقی و یزیدگونه فتنه‌گران، علی الخصوص در روز عاشورای همانسال را می‌توان انگیزه و دلیل اصلی مردم در خلق حماسه 9 دی دانست.

برای بسیاری از افرادی که در خصوص فتنه و مسائل پس از انتخابات شک داشتند، مشخص شد که هتاکان به عاشورای حسینی، که تکایا و حسینیه‌ها را به آتش کشیده و به عزاداران حسینی حمله کردند و آن صحنه‌های بسیار دلخراش و ضد دینی را به وجود آوردند، کسانی بودند از لشگر یزید در عصر ما، که بنوعی راه انان را ادامه دادند و به یاران حسینی انهم در عاشورای حسینی حمله ور شدند.

متأسفانه در عاشورای سال گذشته حرکات بسیار ناشایست و زننده برخی از افراد معاند با اسلام، نظام و اباعبدالله ‌الحسین(ع) اعم از بهائیت، گروه‌های چپ مارکسیستی، فراماسونرها، سلطنت‌طلب‌ها، اعضای جنبش سبز و همه افرادی که چشم دیدن اسلام و نظام جمهوری اسلامی را ندارند، قلب ملت ایران را ازرد و چشمان بسیاری را در جهان خصوصا قلب امت اسلامی ایران را خون گریاند.

 اما ملت بزرگ و ولائی ایران زمین، در 9 دی 88 با یک وحدت کامل، شناخت و بصیرت وارد صحنه شدند و این آگاهی را در عمل  با حضور خود در صحنه نشان دادند. مردمی که شایسته هرگونه خدمتند .

این حماسه بزرگ و بیادماندنی، که مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی 88 افریدند، باعث شگفتی جهانیان شد. مردم ایران در قالب یک تجمع بسیار وسیع، گسترده و بی‌نظیر و حماسی به دشمنان قسم خورده نظام فهماندند که همواره از انقلاب و دین خود دفاع میکنند و تابع اسلام و ولی امر مسلمین اند.

حوادث روز عاشورا و بی‌حرمتی‌های انجام شده عامل سقوط فتنه‌گران شد، فتنه گران طوری سقوط کردند که تا این نسل باقی است در هیچ مرحله سیاسی توان ابراز وجود ندارند و نمی‌توانند سر خود را بالا بگیرند.

فرمانده اصلی فتنه سال 88 آمریکایی‌ها، انگلیسی ها و صهیونیستها هستند، نقشه و اهداف برای انان بود. سران فتنه نیز، زمینه لازم را برای اجرای نقشه فراهم کردند. سران فتنه خوراک آماده دشمن شدند و بستر را برای اجرای نقشه‌های انان فراهم کردند.

کسی مدعی نیست که موسوی، کروبی و خاتمی در روز عاشورا به مردم دستور دادند که پرچم امام حسین را آتش بزنند. آن چه مسلم است این افراد ابزار دشمن شدند وحامی و هادی انان در این فتنه عظیم.

در اخر باید اشاره کنم که مسئله برخورد با سران فتنه توسط قوه قضائیه باید جدی گرفته شود و به پرونده مجرمان بدون تبعیض رسیدگی شود تا برای سایر اقازاده ها مایه عبرت باشد و احساس مصونیت در جامعه و در قبال اعمال خلاف قانون و شرع را برای خود قائل نباشند. اینان باید در بدبختی و در رذالت تمام بمیرند، چرا که هر قدر نظام اسلامی به انها فرصت داد باز هم توبه نکرده و باز نگشتند. والسلام


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط یوسف سرداری 89/10/9:: 12:51 صبح     |     () نظر